Dorim să fii mulțumit de experienţa vizitării www.sanmeso.ro şi de produsele achiziţionate de la noi. De aceea, dacă nu eşti complet mulţumit de ceea ce ai primit, poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lor.
Atenție! Condiţii de returnare a produselor
În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, împreună cu toate documentele care le-au însoţit (factura, certificat de garanţie etc.).
Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora (lipsă sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele ce au fost deja semnalate de Client).
În conformitate cu legea în vigoare, sanmeso.ro îşi rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor:
- sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau motive de igienă şi care au fost desigilate de client;
- după livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu elemente similare.
Produsele ce constituie un set şi au fost achiziţionate ca set trebuie returnate ca set.
Nu se acceptă retururi dacă produsele îndeplinesc cel puţin una din condiţiile de mai jos:
- Au fost efectuate intervenţii neautorizate asupra produsului.
- Au ambalajul deteriorat sau incomplet sau au orice tip de marcaj sau înscris pe cutia produsului.
- Au urme de uzură excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau şocuri mecanice/electrice.
- Nu au toate accesoriile primite în pachetul produsului.
În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeşte banii aferenţi produselor returnate şi costul transportului achitat iniţial în interval de 14 de zile calendaristice de la data la care sanmeso.ro este informat de către client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Costul expedierii returului cade în sarcina clientului.
Pentru că noi să acceptăm returul este important să ne anunţi în scris, pe mail, privind decizia ta de a returna un produs.
Te rugăm să ne scrii pe sanmeso@sanmeso.ro, iar la subiectul mesajului să precizezi RETUR. În mesaj te rugăm să scrii datele tale de identificare de pe site, număr de telefon de contact şi adresa de livrare la care a fost comandat produsul, precum şi numărul de cont bancar în care doreşti să returnăm suma corespunzatoare comenzii.