Transport şi livrare

Livrările în România se fac prin Fan Courier.

Livrare este gratuită în România pentru comenzi mai mari de 400 lei.
Observaţie! Livrarea coletelor în localităţile din afara reţelei acoperite de către firma de curierat se va face prin perceperea unei taxe suplimentare variabile în funcţie de numărul de km efectuaţi în plus de la cel mai apropiat punct de lucru al firmei de curierat, chiar dacă valoarea comezii este peste valoarea care asigură transportul gratuit.

Coletele vor fi livrate de către firma de curierat într-un interval de 24-72 de ore de la confirmarea disponibilităţii produsului comandat de client. Livrările se efectuează în zilele de Luni până Vineri (exceptând sărbătorile legale), în intervalul orar 09:30-18:30. Dacă în acest interval orar, clientul ştie că nu va putea fi prezent nimeni la adresa comunicată pentru livrare, este rugat să indice ca adresă de livrare, adresa unde poate fi găsit în acest interval orar,  pentru a evita întârzierea livrării sau chiar nelivrarea coletului.

Dacă, în interval de 10 zile de la sosirea coletului la punctul de lucru al firmei de curierat din zona de destinaţie a clientului, curierul nu poate livra produsele din vina clientului, ori acesta nu le preia singur din depozitul firmei de curierat, contractul se consideră anulat din vina clientului, acesta fiind considerat răspunzator pentru plata cheltuielilor de transport pe ruta dus-întors.

Adresa de livrare poate fi aceeaşi cu adresa de facturare, însă ai opţiunea să alegi şi o adresă diferită pentru livrare.

Eventualele sesizări legate de integritatea sau conţinutul coletelor se vor face în momentul livrării de către agentul curierului, prin menţionarea acestora pe AWB (documentul curierului ataşat de colet) sau într-un proces verbal de constatare ce se întocmeşte la faţa locului (dacă este nevoie). Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.